Prezentare

Lasati copiii dumneavoastra in grija dascalilor care si-au ales aceasta meserie dificila din pasiune.

Copiii au nevoie de afectiune, de stimulare, de incurajare pentru a creste armonios. Jocul, muzica, dansul, artele plastice dau copilului ocazia să exprime sentimentele, să-si dezvolte imaginaţia şi fantezia.
Profesorii nostri stiu cel mai bine cum se poate face asta.

Ana Savin, in cartea "Totul se intampla inainte de 6 ani" spune:
Primii 5 ani din viaţa copilului sunt anii cei mai importanţi, anii de formare. Nu spun prin asta că anii ce urmează sunt mai puţin importanţi, că totul se termină pentru el înainte de a şasea aniversare: cert este faptul că primii 5 sunt determinanţi.
În momentul în care copilul atinge vârsta de 6 ani, structurile esenţiale ale personalităţii sale sunt deja formate. Această personalitate pe care o va avea toată viaţa. Ea va determina, în mare parte, reuşita şcolară şi cea a vieţii adulte; ...
Primii cinci ani nu sunt importanţi numai pentru dezvoltarea emoţională a copilului dar şi pentru dezvoltarea sa intelectuală.
Cel mai bun mijloc de a conştientiza importanţa acestor primi ani în dezvoltarea intelectuală a copilului este de a vă pune o întrebare: La ce vârstă credeţi că a atins copilul dumneavoastră 50% din dezvoltarea sa intelectuală? La 21, la 17 sau la 12 ani?
Răspunsul corect este: la 4 ani!
Dr. Benjamin Bloom de la Universitatea din Chicago a concluzionat, în urma numeroaselor sale cercetări, că un copil atinge jumătatea nivelului său de inteligenţă la vârsta de 4 ani, 30% mai mult, la 8 ani, iar restul de 20% la 17 ani.
Apropos, nu confundaţi inteligenţa cu ştiinţa. Evident, copilul dumneavoastră nu a acumulat jumătate din cunoştinţele sale la vârsta de 4 ani. Inteligenţa reprezintă aptitudinea pe care o are, să manipuleze mental cunoştinţele pe care le capătă. Iar jumătate din această capacitate este atinsă la 4 ani. ...
Tipul de stimulare intelectuală pe care o primeşte un copil în primii cinci ani de viaţă determină în mod esenţial inteligenţa vârstei sale adulte."

Am invatat asta din experienta si suntem pregatiti sa avem grija de copiii dumneavoastra.

CEIF:2009 pentru sistemul de management
CEIF:2009 pentru sistemul de management
Ne mândrim cu calitatea serviciilor de formare îi educare a copiilor în primii ani din viață, cei mai importanți. Grădinița este certificată AJA Registrars din ianuarie 2012, cu Standardul de certificare CEIS pentru instituţiile de învăţământ, standard care ofera valoarea adăugată necesară pentru atingerea calităţii de servicii de formare, de conducere şi de raspuns catre mediul social, cu implicarea tuturor actorilor din Instituţia de învăţământ/Școală: studenţi, directori, profesori, profesionişti, familii şi comunităţi sociale.
CEIF: 2009 pentru calitatea managementului, calitatea formativă și calitatea socială a serviciilor educaționale și de îngrijire pentru copiii cu vârsta între 3 și 6 ani
CEIF: 2009 pentru calitatea managementului, calitatea formativă și calitatea socială a serviciilor educaționale și de îngrijire pentru copiii cu vârsta între 3 și 6 ani
Deținem certificare CEIF:2009 pentru sistemul de management și este atestată calitatea managementului, calitatea formativă și calitatea socială a serviciilor educaționale și de îngrijire pentru copiii cu vârsta între 3 și 6 ani.








Gradinita este situata in Cartierul ASTRA, Aleea MERCUR nr 10.


Limba de predare:
romana
maghiara
germana


Fel de invatamant:
traditional
     8 grupe de copii pe nivele de varsta : gr mica, mjlocie, mare, gr. pregatitoare
     2 in limba maghiara si germana unde se lucreaza in program comasat 
waldorf (in limba maghiara)
     1 grupa

Tip program:
normal (4 ore)
   2 grupe de copi
prelungit (8 ore)
   9 grupe de copii 


Limba de predare:
Româna: 8 grupe de copii 
Maghiară : 2 grupe de copii

Germana: 1 grupa de copii